Waarom vandersnoek?

Er zijn meer partijen die vastgoed renoveren en transformeren. Wat ons onderscheidend maakt, is de manier waarop we dat doen. Wij zijn een compacte organisatie die graag de tanden zet in megaprojecten, maar ook niet wegloopt voor kleinere opdrachten. Die groot denkt, maar oog houdt voor de menselijke maat. Die geworteld is in verleden en traditie, maar altijd vooruitkijkt. En die vooral helder en duidelijk communiceert – met korte lijnen – en afspraken nakomt. Ontdek het zelf.

Onze opdrachtgevers

Onze werkwijze

Bij vandersnoek gaan we te werk volgens een vaste structuur, maar de invulling van onze projecten is altijd maatwerk. Afgestemd op uw wensen en de mogelijkheden.

Ontdek hoe wij verschillende projecten aanpakken.

Stap 1

Planvorming

Elk project start met een plan. Bij ons leidt dat niet tot een doolhof aan stelposten, maar tot een overzichtelijk document waarin per scenario helder is welke keuzes daarbij horen, met welke gevolgen. Met als doel een prettige samenwerking.

Stap 2

Uitvoering

Een goede voorbereiding is het halve werk. Dat bewijzen wij keer op keer. Wij werken efficiënt en vakkundig, volgens een strakke planning. En houden opdrachtgevers én bewoners op de hoogte.

Stap 3

Nazorg

Na oplevering staan wij voor u en de bewoners klaar en zijn wij beschikbaar voor vragen. Ook besteden we veel aandacht aan evaluatie, een vast onderdeel van onze permanente verbetercyclus.

Resultaatgericht samenwerken (RGS)

Vandersnoek is in het trotse bezit van het VGO Keurmerk. Een mooie erkenning dat wij de kunst van Resultaatgerichte samenwerking (RGS) tot in de puntjes beheersen. Dat betekent voor u:

1. Efficiëntie: bij RGS ligt de focus op meetbare resultaten. Dit bevordert de effectieve inzet van tijd en middelen

2. Grip op kosten: de nadruk op meetbare resultaten helpt bovendien bij het optimaliseren van kosten en budgetten. En verbetert daarmee de financiële voorspelbaarheid.

3. Kwaliteit: niet de inspanning, maar het resultaat telt bij RGS, wat ten goede komt aan de kwaliteit, en leidt tot een hogere klant- en bewonerstevredenheid.

4. Transparantie: RGS stimuleert open communicatie tussen opdrachtgever en leverancier. De beste preventie van misverstanden en ruis op de lijn.

5. Vertrouwen en continuïteit: RGS draagt bij aan het onderlinge vertrouwen. En legt zo de basis voor een duurzame relatie, waarin dit vertrouwen verder wordt opgebouwd.

Zeer tevreden. Wat ons op viel was dat de medewerkers ook onderling erg goed en respectvol met elkaar omgingen.

Bewoner Floralaan

We zijn heel erg tevreden met het eindresultaat en met de informatie die we vooraf hebben ontvangen. Ook was het contact met de dienstverleners helemaal top.

Bewoner Atlantastraat

Ik ben heel tevreden het is prachtig geworden. Het was een super team, hardwerkende mannen vriendelijk en netjes alle tijd voor overleg en voldoende uitleg gekregen

Bewoner Heenvliet

Ik ben zeer tevreden, alles is ok: het werk en de mensen die het uitgevoerd hebben.

Bewoner Vissershof

De werkzaamheden verlopen naar tevredenheid

Rijnhart Wonen

Hele prettige communicatie en goede informatie daardoor weinig overlast ervaren. Top team hier bezig geweest!

Bewoner Vissershavenstraat

Vandersnoek heeft goed werk geleverd, het zijn nette aardige mensen die zeer behulpzaam zijn, ik ben erg tevreden!

Bewoner Loevesteinlaan

Fijne groep vaklieden die vakkundig en netjes werken, respect voor de teamleider.

Bewoner Hof van Rijnsburg

Alleen maar goeds, dank jullie wel!

Bewoner Krakeelpolderweg

Wat kunt u van ons verwachten?

Met vandersnoek als samenwerkingspartner bent u verzekerd van:

  • Deskundige professionals voor alle benodigde disciplines
  • Deskundig advies, gevraagd én proactief
  • Korte lijnen en heldere communicatie
  • Afspraak is afspraak; wij doen wat we beloven
  • Respect voor en goede communicatie met uw huurders
  • Optimaal resultaat met toekomstbestendig vastgoed

Samen met bewoners

Dankzij onze werkzaamheden krijgen bewoners een comfortabeler en duurzamer huis. Maar zeker wanneer wij woningen van buiten én van binnen opknappen, komen wij óók in hun persoonlijke levenssfeer. Daar gaan wij zorgvuldig mee om. We zorgen dat ze ruim op tijd precies weten waar ze aan toe zijn, betrekken hen bij de planning, zijn altijd bereikbaar en beperken de overlast voor hen zo veel mogelijk. Dat wordt gewaardeerd: bewoners waarderen ons met gemiddeld een 8.