Voor bewoners

Wat kunt u van ons verwachten?

We houden u op de hoogte

Als we werkzaamheden gaan uitvoeren aan uw woning, zorgen we dat u niet voor verrassingen komt te staan. Ruim voor de start krijgt u van ons een brochure waar precies in staat wat we gaan doen, wanneer, en wat dit voor u betekent. Verandert er iets, dan hoort u dat ook. Voor, tijdens en na de werkzaamheden kunt u bij ons terecht met uw vragen en opmerkingen.

Zo min mogelijk overlast

We begrijpen dat onze aanwezigheid voor u storend kan zijn, zeker als we ook bij u binnen aan de slag gaan. Maar we proberen de overlast zo veel mogelijk te beperken. We werken zo snel mogelijk, proberen rekening te houden met uw agenda, en laten alles netjes achter. Alsof we nooit geweest zijn. Behalve dan dat als we klaar zijn, u weer wat comfortabeler woont.

Bekijk uw dossier, geef uw mening

In uw persoonlijke woningdossier vindt u alle informatie over werkzaamheden die we in en om uw huis uitvoeren. Met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord kunt u dit dossier altijd inzien.

Wij willen graag weten hoe tevreden u bent over onze werkzaamheden. Waar bent u blij mee, wat had beter gekund? Die informatie helpt ons om onze service steeds verder te verbeteren. Dankuwel!

De gedragsregels van vandersnoek

Wij behandelen u, uw woning en spullen met respect
Wij zijn altijd herkenbaar met bedrijfskleding van vandersnoek
Wij kunnen ons altijd identificeren
Wij communiceren altijd over wat wij komen doen en hoe lang we bezig zijn
Wij werken veilig en bergen ons gereedschap altijd netjes en veilig op
Wij eten, drinken en roken nooit in uw woning
Wij lossen eventuele tekortkomingen altijd op
Wij melden veroorzaakte schade altijd aan u en onze projectleider
Wij laten onze werkplek elke dag weer netjes achter
Wij maken gebruik van onze eigen sanitaire voorzieningen
Wij zijn altijd bereikbaar en beschikbaar bij calamiteiten
Samen bouwen we aan een veilige en prettige werkomgeving