top of page
LAV_1303_1500px.jpeg

werkvoorbereider planmatig onderhoud +

37,5 uur per week – Alphen aan den Rijn

Als werkvoorbereider werk je nauw samen met de planvormer en projectleider. De werkzaamheden zijn veelzijdig en je bent met de projectleider verantwoordelijk voor de gehele technische en organisatorische werkvoorbereidingen van onze groot onderhoudsprojecten. Je maakt en bewaakt de planning gedurende de voorbereiding en de uitvoering.

Je werkt zelfstandig, maar wel in een hecht team waar collegialiteit en elkaar ondersteunen essentieel is.

Wegens groei binnen de organisatie en meer vraag naar energetisch onderhoud zijn wij op zoek naar versterking van ons dynamisch en enthousiast team.

Wat bieden wij? 

  • Aandacht voor jouw talenten en ambities;

  • Veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en coaching;

  • Begeleiding in duurzame inzetbaarheid, want jouw werkgeluk staat voorop;

  • Een leuke baan met veel uitdaging en afwisseling in een dynamische werkomgeving en natuurlijk met fijne, enthousiaste collega’s;

  • Uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden conform de SAGS (schilders CAO)

Jouw dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere

  • Toetsen, controleren en het, indien nodig, laten aanpassen van tekeningen van architect, constructeur, ketenpartners en toeleveranciers.

  • Het maken van inkoopvergelijkingen en verstrekken van inkoopopdrachten en tijdige bestellingen naar ketenpartners en leveranciers.

  • Aanvragen en controleren van vergunningen voor de uitvoering van het werk en de bouwplaats.

  • Zorg dragen dat de werkinstructies en werkplekinrichtingen voldoen aan de wettelijke regels en bedrijfsvoorschriften.

  • Het opstellen en actueel houden van de werkbegroting en budgetten en het bewaken van de voortgang en planning.

  • Verstrekken van projectgegevens e.d. aan de projectleider, teamleider, ketenpartners, derden en leveranciers.  

  • Aanleveren van de uitvoeringsplanning en deze communiceren met de opdrachtgever, ketenpartners en derden.

  • Het delen van de relevante projectinformatie en deze afstemmen met de juiste partijen, waaronder bewoners.

Om een echte toevoeging te leveren, heb je het volgende in huis

  • Enige jaren praktijkervaring  in een bouw gerelateerde functie.

  • Werk- en denkniveau op MBO (bouwkundig) niveau.

  • Kennis van projectplanning en logistiek.

  • Actuele kennis van de markt met betrekking tot de benodigde materialen/producten en innovaties.

  • Ruime sociale vaardigheden om samen te werken en concrete afspraken te maken met derden en externe partijen.

  • Kennis van wet en regelgeving omtrent ARBO, Milieu en veiligheid en weet dit mee te nemen in de projectbegrotingen.

  • Digitale vaardigheden om te kunnen werken met onze diverse programma’s en Apps.

  • Flexibele werkhouding en resultaatgericht.

  • VCA VOL diploma of de bereidheid deze te halen en rijbewijs B.

  • Kennis van RGS methodiek is een pré.

Als we jouw interesse hebben gewekt, mail dan snel naar werkenbij@vdsnoek.nl.


Wens je nadere informatie over deze vacature, neem dan contact op met Ilja Nouwens.

**Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en niet in behandeling genomen.**

logo wit 2022_edited.png

Bedrijfsprofiel
 

vandersnoek bestaat al sinds 1868 en maakt, buiten de eigen werknemers, gebruik van een groot netwerk van ketenpartners. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en samenwerken is onderdeel van ons bedrijfs-DNA.
 

Al sinds 2010 zijn wij in het bezit van het VGO-keurmerk en werken wij conform de RGS methodiek met onze opdrachtgevers.

Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit woningbouwcorporaties en VvE’s, wat inhoudt dat we onze werkzaamheden in bewoonde staat uitvoeren.

Doordat wij gevestigd zijn in Alphen aan den Rijn, strekt ons werkgebied zich uit over de gehele Randstad.

bottom of page