top of page
LAV-1299_1200px.jpeg

administratief medewerk(st)er

37,5 uur per week – Alphen aan den Rijn (in overleg)

Weet jij als geen ander hoe je de administratie tot op de komma nauwkeuring moet bijhouden, help jij graag je collega’s en werk je vanuit een oplossingsgerichte werkwijze?


Dan zijn wij op zoek naar jou!

In jouw rol als administratief medewerker heb je een kerntaken-pakket maar ben je flexibel in het ondersteunen van diverse afdelingen binnen de organisatie, wat de functie tot een heel veelzijdige maakt, waarin veel ruimte voor eigen inbreng is.

Je werkt zelfstandig, maar wel in een hecht team met een informele bedrijfscultuur, no-nonsens mentaliteit en korte lijnen.  

Wat bieden wij?

  • Aandacht voor jouw talenten en ambities;

  • Veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en coaching;

  • Begeleiding in duurzame inzetbaarheid, want jouw werkgeluk staat voorop;

  • Een veelzijdige, uitdagende en zelfstandige functie in een dynamische werkomgeving en natuurlijk met fijne, enthousiaste collega’s;

  • Je krijgt alle ruimte voor eigen inbreng en initiatieven;

  • Uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden conform de SAGS (schilders CAO).
     

Jouw dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere..

Geen dag zal hetzelfde zijn, maar uiteraard zijn er een aantal werkzaamheden die dagelijks of wekelijks terugkeren. Hierbij een kleine greep uit je vaste takenpakket; 

 

  • Het (gezamenlijk) bemannen van de receptie en de telefooncentrale;

  • Algehele verwerking van de urenadministratie en voorbereiden van de verloningen;

  • Verwerking van de urenadministratie van onze ketenpartners en de controle op de inkoopfacturen van de ketenpartners;

  • Het verwerken van inkoopfacturen van leveranciers;

  • Ondersteuning van debiteurenbeheer;

  • Inkoop van kantine- en kantoorartikelen;

  • Adhoc werkzaamheden op verzoek van de diverse afdelingen. 

Om een echte toevoeging te leveren heb je het volgende in huis;​

  • MBO werk- en denkniveau;

  • Kennis van Office en je bent digitaal vaardig;

  • Affiniteit met administratieve software systemen;

  • Je bent integer;

  • Je beschikt over ruimte sociale en communicatieve vaardigheden om op een passende manier met collega’s, klanten en externe partijen te kunnen communiceren en samen te werken;  

  • Je bent flexibel en bereid bij te springen waar nodig; 

  • Enige werkervaring is een pré.
     

logo wit 2022_edited.png

Bedrijfsprofiel
 

vandersnoek bestaat al sinds 1868 en maakt, buiten de eigen werknemers, gebruik van een groot netwerk van ketenpartners. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en samenwerken is onderdeel van ons bedrijfs-DNA.
 

Al sinds 2010 zijn wij in het bezit van het VGO-keurmerk en werken wij conform de RGS methodiek met onze opdrachtgevers.

Onze opdrachtgevers bestaan voornamelijk uit woningbouwcorporaties en VvE’s, wat inhoudt dat we onze werkzaamheden in bewoonde staat uitvoeren.

Doordat wij gevestigd zijn in Alphen aan den Rijn, strekt ons werkgebied zich uit over de gehele Randstad.

bottom of page